Logitech

• Good news from investor day!

Logitech meldet stabiles Wachstum, ein profitables, diversifiziertes Portfolio mit neuen Produkten, wachsende Margen...

Erwarte Kursanstieg für morgen! NASDAQ +0.76% vier Stunden nach Eröffnung.

• Logitech gewinnt "Science Best of What's New Award&quot

Logitech Earns 2 Popular Science Best of What's New Awards

Honorees: Logitech MX Revolution Cordless Laser Mouse, Logitech Wireless DJ Music System

FREMONT, Calif.--(BUSINESS WIRE)--

Logitech (SWX:LOGN) (NASDAQ:LOGI) today announced that its Logitech(R) MX(TM) Revolution cordless laser mouse and Logitech(R) Wireless DJ(TM) Music System have received the Popular Science Magazine Best of What's New award. Named among the Popular Science Magazine's top 100 tech innovations of 2006, the winners of this award are "breakthrough products and technologies that represent a significant leap in their categories."

"Best of What's New is the ultimate Popular Science accolade, representing a year's worth of work evaluating thousands of products," said Popular Science Editor Mark Jannot. "These awards honor innovations that not only impact the way we live today, but change the way we think about the future."

The Logitech MX Revolution Mouse

Named a winner in Popular Science's Computing category, the Logitech MX Revolution mouse marks a radical change in navigating complex and abundant digital content. It features hyper-fast scrolling with a revolutionary alloy wheel -- the MicroGear(TM) Precision Scroll Wheel -- that spins freely for up to seven seconds, spanning hundreds of pages with a single flick of the finger and setting a new benchmark in scrolling efficiency. An innovative One-Touch(TM) Search feature allows people to select a word or phrase on a Web page or in a document and, with a single click, view Internet search results on that subject. The stylish design is rooted in ergonomic principles, with a dramatic thumb scoop, a rubber thumb grip and a contoured right-hand shape that make gripping and moving the mouse more comfortable -- it becomes a nearly imperceptible extension of the hand. The Logitech MX Revolution mouse is available worldwide and has a suggested retail price of $99.99 in the U.S.

• Logitech

Auszug aus CASH (CH-Eröffnung):

Logitech kauft Aktien zurück

Logitech sinken um 1,38 Prozent auf 32,25 Franken. Das Technologie-Unternehmen hat das Aktienrückkaufprogramm über 300 Millionen Franken abgeschlossen und wird bald ein neues Programm über 250 Millionen Dollar starten. Der Verwaltungsrat von Logitech hat nun das neue Aktienrückkaufprogramm genehmigt und will es nach Abschluss des alten sowie nach Zustimmung der Schweizer Behörden starten.

• Logitech

Artikel aus dem heutigen CASH daily:

Aufgrund der excellenten Zahlen für das zweite Quartal von Logitech erhöhte das Aktienresearch von Helvea das Anlagerating für die Titel auf "Accumulate" von "Neutral". Das Kursziel sieht der Broker neu bei Fr. 38.00 (momentan: Fr. 33.00).

Hört sich doch gut an :D :D :D

• Logitech

Sieht sehr gut aus.Ich habe leider schon bei 27.50 alles verkauft.Hatte zu wenig Geduld.Jetzt könnte ich mir in den A..... beissen!

So ist das Leben - mal verliert man,

mal gewinnen die Anderen.

• Logitech

onlinetrader wrote:

Hat hier jemand eine Erklärung für logn????? :evil:

Nach dem Anstieg der letzen Tage sind das sicher Gewinnmitnahmen.

Zum Glück habe ich gestern ein Teil meiner LOGHE ins trockene gebracht :D

• Logitech

onlinetrader wrote:

Der kommt schon wieder...nur keine Angst!

Das denke ich auch. Ich habe jedoch gestern LOGHE zu 0.09 gekauft und bin mit einem Teil bei 0.14 wieder raus. Der andere Teil lass ich noch laufen.